#Cik Munchikin
Your Shoes Please!
DashboardFollow




Hilang dalam sekelip mata
Saturday, November 26, 2011 | 0 comment(s)
Heyy blogger,i'm back in my new entry :)


kali ni kisah sedih aku nak shared dekat korang semua
Pada 22/11/2011 aku dah putus dgn siDIA,
kejadian berlaku sgt pantas mlm tu
hanya kerana kesalahan aku
aku buat slh besar dkt DIA
sampai dy benci,marah dan takda perasaan lagi dekat aku
dah seminggu berlalu tanpa khabar dy
kalo nak ckp rindu tu tersgt rindu
tapi sume dah terjadi.... :'(
aku cuma syg dy,taknak org laen tapi jodoh pertemuan
ditgn tuhan.kita hanya merancang
mungkin dugaan ni paling berat utk aku dgn dy
mmg susah nak lepaskan dy
setiap lepas solat aku berdoa
"TOLONG LEMBUTKAN HATI DIA,KALAU DIA BUKAN JODOH AKU,
KAU JAUHKAN LAH DIA,KALAU DIA JODOH AKU,KAU DEKATKAN LAH KAMI
DENGAN RAHMAT-MU" amin....
esoknyaa aku bangun dgn hati yg tenang
serta tersenyum,mungkin Allah dah tunjukkan kat aku
dy bukan utk aku,aku bukan utk dy
semua yg berlaku ad hikmahnya dan aku redha
mmg kami tiada harapan lagi
so aku decice aku akan lupakan dy dari hidup aku
walaupun perlu ambil masa yg panjang
but now i'm stay cool with my feel :)
atas nasihat kwn-2 aku,serta adik dy aku jadi kuat
aku harap aku terus kuat dan lebih semangat lepas nih
tak guna menangis kerana seorang lelaki
i'm not perfect :>
sekarang pintu hati aku dah tertutup
just fokus in my study,hopefully!
"SAYANG" dlm hati nih dah hilang...
single always be happy
aku cuba ikhlaskan sume yg pernah aku miliki itu hilang
dan cuba utk melupakan,INSYALLAH ^_^
aku tahu Allah sentiasa ada utk hambanya
hanya Allah saje thu ape aku rase
now open a new book and life without YOU :)



--> SEMUANYA TINGGAL KENANGAN :')


Terima kasih kepada kwn-2 aku sbb sokong aku
and ada utk aku serta adik dy :)
*kembali tersenyum




Older Post . Newer Post